Styret i Bergen Kundeservice Forum har i lengre tid diskutert behovet for en oppfriskning av foreningens hjemmesider. Året 2020 ga oss muligheten til å komme skikkelig i gang med dette arbeidet.
Vi startet arbeidet på sensommeren med å beskrive behovet, og ønsker for den nye hjemmesiden.
Målet vårt er at vi skal ha en hjemmeside som er nyttig både for eksisterende medlemsbedrifter, men også gi nyttig informasjon for mulig nye medlemmer.
Det skal være enkelt å finne frem, det skal være tydelig hva vi har gjort den siste tiden og hva som kommer.
Det er også viktig at vi har rett informasjon ute, er lett å få kontakt med og ikke minst at dette er en side som kan vedlikeholdes på en god og effektiv måte.
Med dette som målsetting tok vi kontakt med flere aktører vi hadde fått anbefalt. Vi fikk tilbud og gode gjennomganger av hva som var anbefalt for hjemmesiden til foreningen.
Valget falt på Mediehuset Bergen. Vi startet jobben sammen med to kreative og flinke typer fra Mediehuset Bergen som rask forstod hva vi ønsket. Siden har vi hatt mange digitale møter med avgjørelser og avklaringer.
Resultatet er blitt en ny hjemmeside vi er veldig stolt av, og som vi har tro på at kommer til å ha verdi for eksisterende medlemmer og nye potensielle medlemmer.
Vi har også jobbet frem ny logo med nye farger som vi håper og tror skal gi en verdi og økt kjennskap til foreningen.
Det har vært et spennende arbeid, vi håper alle medlemmer er fornøyde og kan dra nytte av de nye sidene.