Hovedsponsor, samarbeidspartner og utstillere
Hovedsponsor og utstiller
Puzzel
Puzzel er eksperter på kundehåndtering og kundedialog, og har over 20 års
erfaring med kontaktsenterløsninger. Som en markedsledende leverandør hjelper vi kundene våre med å levere eksepsjonell kundeservice. Flere av bedriftene som er best på kundeservice i Norge benytter seg av Puzzel sin skybaserte kontaktsenterplattform der tett kundedialog og tilstedeværelse legger grunnlaget for et godt samarbeid.
Puzzel er en totalleverandør innen digital kundeservice som hjelper deg med å optimalisere kundehåndteringen i en fremtidssikret og brukervennlig løsning. Omnikanalløsningen gjør at du som kunde enkelt kan administrere alle forespørsler som tale, e-post, sosiale medier, SMS og chat på ett sted – helt digitalt. Med nyheten Live Share kan du nå også kommunisere med kunder via video- og skjermdeling.
Ønsker du å vite mer om hvordan Puzzel kan hjelpe din bedrift?
Kontakt:
Pål Landt Ourdal
Telefon: 995 29 445
Epost: pal.ourdahl@puzzel.com
www.puzzel.no
Utstillere
Atender
Atender er kundesenter for over 20 norske bedrifter med kunder over hele verden.
Vi samarbeider med våre kunder på flere forskjellige måter. Hos noen har de
outsourcet hele kundegrensesnittet til oss, hos andre er vi en forlengelse av
kjerneteamet eller et alternativ for overflow. Gjennom et globalt distribuert team,
med huber i Norge og Spania, tilbyr vi support 24/7 på norsk.
Vi tror at unikt motiverte mennesker gir unike kundeopplevelser. Med kontinuerlig fokus på utvikling, kompetanse og gøy har vi skapt en arbeidsplass med ENPS på over 80. Det er vi skikkelig stolt av!
Kom og ta en prat med oss da vel 🙂
Kontakt:
Andreas Helland
Telefon: 474 15 188
Epost: ah@atender.io
www.atender.io
NetNordic
NetNordic er en nordisk løsnings- og systemintegrator spesialisert innen
Kommunikasjonsløsninger, Datanettverk, IT-Sikkerhet og Datasenter.
Vi leverer kontaktsenterløsninger fra flere markedsledende produsenter.
NetNordic er Puzzels største partner i Norge, i tillegg til dette har vi denne høsten lansert Talkdesk sin ledende kontaktsenterløsning i markedet.
Dagens kunder forventer god service i alle kanaler – blant annet via telefon, e-post, SMS, chat/bot og selvbetjening på web med online assistanse. For å yte god
kundeservice er våre kunder derfor avhengig av teknologi som ivaretar disse
behovene.
Besøk standen vår for å få høre mer om våre spennende løsninger, og ikke minst
få med noen gode idéer.
Kontakt:
Asbjørn Vågen
Telefon: 93090312
Epost: asbjorn.vaagen@netnordic.com
www.netnordic.no
Adecco
Adecco Norge AS er et av Norges ledende selskap innen rekruttering og
bemanning. Vår viktigste oppgave er å lytte og innfri ønsker og krav våre
forbindelser har, enten det er kunder, kandidater, en leverandør eller andre vi
samarbeider med.Hver dag jobber vi med å matche gode kandidater med svært ulike og spennende oppdrag hos våre kunder. En kandidat skal ikke bare være
kompetent, men også passe inn i arbeidsmiljøet for å trives. Da blir alle parter fornøyd, og det er akkurat det vi brenner for!
Vi er godt spredt utover landet for å ha god oversikt og kunnskap om lokale
markeder. Samarbeid på tvers av avdelinger og fagområder gjør at vi kan finne løsninger raskt og effektivt.Hva kan vi hjelpe deg med?
Kontakt:
Hildegunn Salvesen
Telefon: 924 31 761
Epost: hildegunn.salvesen@adecco.no
www.adecco.no
LeadDesk
LeadDesk har en markedsledende kontaktsenterløsning for salgs- og
kundeservicemedarbeidere som er rask å ta i bruk og enkelt kan tilpasses etter behov ved å legge til ferdige add-ons som hjelpeverktøy, moduler og funksjoner. LeadDesk passer for deg som trenger inngående eller utgående kundeserviceløsninger til ditt kontaktsenter!
Ved åpningen av 2021 ble Loxysoft en del av LeadDesk. Vi har dermed blitt et større selskap, med flere dyktige ansatte og flere produkter og tjenester å tilby. Gjennom sammenslåingen av Loxysoft og LeadDesk har vi nå Nordens beste løsninger for både kundeservice- og salgsorganisasjoner.
LeadDesk sin løsning er:
Brukervennlig: Med det enkle brukergrensesnittet kreves det ingen opplæring.
Effektiv: Et funksjonelt grensesnitt og en intelligent ringerobot bidrar til bedre effektivitet og arbeidssituasjon.
Oversiktlig: Vi gir deg full innsikt og kontroll over ytelse, kvalitet og resultat med førsteklasses realtids dashbord og rapporteringsverktøy.
LeadDesk er en trygg partner!
Support er tilgjengelig 24/7. Hvis du trenger hjelp av oss er vår profesjonelle kundeservice her for deg, både i kontortiden og med vakttjeneste hele døgnet alle dager.
Vårt Professional Services team leverer deg all støtte du trenger til å få laget nye integrasjoner, spesialrapporter, gi kundetilpasset opplæring eller rådgivning. Alt for å sikre maksimal verdi og resultat av din løsning, og med garanterte
leveringstider.
Kontakt:
Elise Reboli
Telefon: 97 02 23 42
Epost: Elise.Reboli@leaddesk.com
www.leaddesk.com
Calabrio
Calabrio är kundupplevelseföretaget som ger organisationer kraft att stärka de mänskliga interaktionerna. Skalbarheten hos vår molnplattform möjliggör snabb driftsättning av distansarbetsmodeller – och ger våra kunder kontroll över både driftkostnader och kundtillfredsställelsen.
Våra AI-drivna analysverktyg gör det enkelt för kontaktcenter att ta reda på
kundernas åsikter och dela övertygande insikter med andra delar av
organisationen. Våra kunder väljer Calabrio för att vi förstår deras behov och
erbjuder en förstklassig upplevelse, från implementering till kontinuerlig support.
Kontakt:
Henrik Sundgren
Telefon: +46 8 568 950 00
Epost: Henrik.Sundgren@Calabrio.com
www.calabrio.com
Knowit
Knowit er et konsulentselskap med mer enn 25 års fartstid i Bergen. Vi skaper løsninger og gode kundeopplevelser i grensesnittet mellom mennesker og teknologi. Med fokus på riktig strategi, gode prosesser og brukervennlige digitale verktøy hjelper vi bedrifter og organisasjoner med å møte sine kunder med relevant og verdifull informasjon når de trenger det.
Knowit har over 300 kolleger i Bergen med spesialistområdet som strategi, rådgivning, design, kommunikasjon og teknologi. Som partner av Salesforce har vi tilgjengelig det desidert beste økosystemet for salgs-, markedsprosesser og kundeoppfølging på det globale markedet.
Salesforce
Personalise your support to engage with every customer.
Service Cloud 360 has all the tools you need to strengthen customer engagement. You’ll be able to:
- Support customer interactions on any channel
- Automate business processes with intelligent workflows
- Uplevel call center management with smart productivity tools
- Get shared, actionable insight into every customer interaction
- Drive revenue and upsell easier with the power of AI
Plus, with the clarity of Customer 360, you can break down silos and get the inside scoop into every single customer interaction from the first click-through, last purchase, and beyond.
Ta en prat med oss på vår felles stand under kundeservicedagene eller ta kontakt med:
Kontakt:
Håvard Gundersen
Telefon: 930 31 740
Epost: havard.gundersen@knowit.no
www.knowit.no
Kundeserviceavisen
Kundeserviceavisen er landets eneste avis som skriver daglig om kunder, kundeservice, kundeopplevelser og kundereiser. Vi publiserer aktuelle og
relevante artikler under overskriftene nyheter, strategi og ledelse samt
teknologi og innovasjon. I spalten «Lørdagsgjesten» får du møte toppledere
i norske virksomheter og høre hvordan de jobber med å tilrettelegge for gode kundeopplevelser. I spalten «Tett på!» treffer du medarbeidere og ledere innen kundeservice, og gjennom artikkel serier har vi fokus på ulike aktuelle tema.
I vår kundeservicepodcast diskuterer vi viktige tema med interessante ledere og nøkkelpersoner innen kundeservice i Norden.
Vi deler viten og innsikt. Hold deg oppdatert på det som skjer innen
kundeservice og les Kundeserviceavisen du også!
Kontakt:
Bjarte Lyssand
Telefon: 958 32 596
Epost: bjarte.lyssand@customertrends.no
www.kundeserviceavisen.no
Telia
Telia Company er Nordens ledende leverandør av kontaktsenter/kundeservice løsninger og har mer enn 80 000 brukere på vår ACE løsning i Norden. Våre kunder finnes i alle bransjer og størrelser og de varierer fra en håndfull brukere til flere tusen kundeservicemedarbeidere.
Telia Norge er et ledende teknologiselskap som bygger samfunnskritisk
infrastruktur og leverer innovative produkter og tjenester innen TV, internett, mobil og smart hjem-teknologi.
Vi er Norges største utfordrer og våre om lag 2 300 dyktige medarbeidere jobber hver dag for å utfordre hvordan ting kan gjøres bedre for å forenkle hverdagen til bedrifter, for samfunnet og for menneskene som bor her.
Gjennom våre produkter og tjenester utgjør vi navet i det digitale økosystemet i Norge, og vi gir våre kunder tilgang til det som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet – året rundt.
Telia Norge er en del av Nordens største telekomselskap, Telia Company.
Vi har merkevarene Telia, OneCall, MyCall og Phonero.
Telia. Norges største utfordrer.
Kontakt:
Isac Jagestrand
Telefon: 970 33 485
Epost: isac.jagestrand@telia.no
www.telia.no
Samarbeidspartner
Bergensavisen BA
Bergensavisen er hele Bergens lokalavis. Med mottoet «Ingen kjenner Bergen som BA» har vi en ambisjon om å gi leserne den beste dekningen av hva som skjer og hvorfor i hele Bergen by. Med entusiasme, men også kritisk distanse, skal avisen gjøre en positiv innsats for å gjøre vår by litt bedre å leve i.
Avisen har en særdeles sterk digital posisjon – og har det siste året opplevd en vekst i antall abonnenter som mangler sidestykke i norsk avisbransje.
Kontakt:
Roger Myhr
Telefon: 900 32 172
Epost: roger.myhr@ba.no
www.ba.no