Hovedsponsor, samarbeidspartner og utstillere

Hovedsponsor

Puzzel

Puzzel er eksperter på kundehåndtering og kundedialog, og har over 20 års
erfaring med kontaktsenterløsninger. Som en markedsledende leverandør hjelper vi kundene våre med å levere eksepsjonell kundeservice. Flere av bedriftene som er best på kundeservice i Norge benytter seg av Puzzel sin skybaserte kontaktsenterplattform der tett kundedialog og tilstedeværelse legger grunnlaget for et godt samarbeid.

Puzzel er en totalleverandør innen digital kundeservice som hjelper deg med å optimalisere kundehåndteringen i en fremtidssikret og brukervennlig løsning. Omnikanalløsningen gjør at du som kunde enkelt kan administrere alle forespørsler som tale, e-post, sosiale medier, SMS og chat på ett sted – helt digitalt. Med nyheten Live Share kan du nå også kommunisere med kunder via video- og skjermdeling.

Ønsker du å vite mer om hvordan Puzzel kan hjelpe din bedrift?

Kontakt:
Jeanine Desirée Lund​
Telefon: 467 93 161
Epost: jeanine.lund@puzzel.com
www.puzzel.no

Utstillere

Nextcom

Grow your business with happy customers.

Nextcom’s cloud-based CRM solution is a safe and efficient way to streamline the workflow, create collaboration internally and increase sales. Tailored for you.

Kontakt:
Fredrik Rosenvinge Olsen
Telefon: 915 27 753
Epost: fro@nextcom-norge.no
www.nextcom-norge.no

Kindly

Did you know that roughly 98% of potential customers leave a website without buying anything? That’s a lot of potential revenue lost.

Customers also leave websites because the sites lack basic functionality. Customers want to easily report faults, fill out forms or get answers to simple FAQs.

In most cases, e-commerce sites don’t understand their customers and what they need.

Kindly is the solution. We’ve built innovative products that e-commerce sites need to offer customers the best possible experience and to sell more.

Kontakt:
Martin Sætre
Telefon: 981 14 954
Epost: martin@kindly.ai
www.kindly.ai

ITX

ITX Norge er et heleid norsk selskap som holder til i Stokke. ITX er en av de første aktørene på markedet til å tilby en helhetlig kommunikasjonsløsning for kontaktsenter.

Kontakt:
Rebecka H. Davison
Telefon: 467 06 554
Epost: rh@itx.no
www.itx.no

ProffCom

ProffCom er en ledende leverandør av kundeservicetjenester til en rekke kunder innen mange bransjer. Vi har blant annet erfaring fra bank, media, logistikk, strøm, telecom og sikkerhet. Vi leverer flere ulike løsninger til våre kunder, alt fra at vi drifter hele kundesenteret til at vi brukes som en fleksibel samarbeidspartner på deler av trafikken.

Kontakt:
Robert Gati
Telefon: 982 12 048
Epost: robert.gati@proffcom.no
www.proffcom.no

Brilliant Future

At Brilliant Future we help organisations become brilliant!

For successful companies every customer interaction is a possibility to strengthen the relationship with their clients. We provide all types of customer surveys – from long term customer relationship surveys to surveys directly after the customer has been in contact with your company. We are your partner in creating customer loyalty that leads to sustainable success. Today, we are proud to partner with over 200 call center customers, both internationally and locally in Norway.

Kontakt:
Jesper Ygberg
Telefon: +46 (0)8 692 91 00
Epost: jesper.ygberg@brilliantfuture.se
www.brilliantfuture.se

Indicate Me

Indicate me er et nettbasert verktøy som visualiserer nøkkeltall og presenterer innsikt på en enkel måte. Verktøyet er for hele organisasjonen og skaper høyere engasjement og selvledelse blant ansatte.

Indicate me eies av Pulsen Group gjennom deres investeringsselskap BRAW Invest. Pulsen Group er et familieeid konsern som ble stiftet i 1964 og har sine røtter i IT-bransjen. Konsernet består av uavhengige og innovative selskaper som jobber proaktivt og nysgjerrig.

Kontakt:
Madeleine Zetterman
Telefon: + 46 (0) 72 251 41 84
Epost: madeleine.zetterman@indicateme.se
www.indicateme.se

Telemagic

Telemagic Group A/S har siden oppstarten i 2003 levert ledende kommunikasjonsløsninger for små og mellomstore bedrifters kundesenter. Målet vårt er å utvikle tjenester som bidrar til å skape bedre kundeopplevelser, og vi er stolte av å ha utviklet det som av mange regnes som ett av Europas mest effektive callsentersystemer, med SMS, e-post og chat funksjonalitet, i tillegg til effektiv inngående og utgående ruting. Våre løsninger er godt tilpasset dagens markedssituasjon og gir våre kunder økt lønnsomhet.

Selskapet har hovedkontor i Arendal, med salgskontor i Finland. Teamet vårt består blant annet av dataingeniører med lang erfaring og kompetanse fra telekommunikasjonsbransjen, og kreative utviklere som finner gode løsninger på de fleste utfordringer. Vi legger stor vekt på et godt arbeidsmiljø og legger ofte opp til sosiale hendelser for å knytte kollegiale bånd. Dette fordi en jobber bedre sammen med folk en kjenner, og da presterer vi også bedre for våre kunder og leverer enda smartere løsninger.

Hvis du lurer på noe, hører vi gjerne fra deg!

Kontakt:
Jørn Knutsen
Telefon: 97 03 47 55
Epost: jorn@telemagic.no
www.telemagic.no

Atender

Atender er kundesenter for over 20 norske bedrifter med kunder over hele verden.
Vi samarbeider med våre kunder på flere forskjellige måter. Hos noen har de
outsourcet hele kundegrensesnittet til oss, hos andre er vi en forlengelse av
kjerneteamet eller et alternativ for overflow. Gjennom et globalt distribuert team,med huber i Norge og Spania, tilbyr vi support 24/7 på norsk.

Vi tror at unikt motiverte mennesker gir unike kundeopplevelser. Med kontinuerlig fokus på utvikling, kompetanse og gøy har vi skapt en arbeidsplass med ENPS på over 80. Det er vi skikkelig stolt av!

Kom og ta en prat med oss da vel 🙂

Kontakt:
Andreas Helland
Telefon: 474 15 188
Epost: ah@atender.io
www.atender.io

NetNordic

NetNordic er en nordisk løsnings- og systemintegrator spesialisert innen
Kommunikasjonsløsninger, Datanettverk, IT-Sikkerhet og Datasenter.
Vi leverer kontaktsenterløsninger fra flere markedsledende produsenter.
NetNordic er Puzzels største partner i Norge, i tillegg til dette har vi denne høsten lansert Talkdesk sin ledende kontaktsenterløsning i markedet.

Dagens kunder forventer god service i alle kanaler – blant annet via telefon, e-post, SMS, chat/bot og selvbetjening på web med online assistanse. For å yte god
kundeservice er våre kunder derfor avhengig av teknologi som ivaretar disse
behovene.

Besøk standen vår for å få høre mer om våre spennende løsninger, og ikke minst
få med noen gode idéer.

Kontakt:
Asbjørn Vågen
Telefon: +47 930 90 312
Epost: asbjorn.vaagen@netnordic.com
www.netnordic.no

Adecco

Adecco Norge AS er et av Norges ledende selskap innen rekruttering og
bemanning. Vår viktigste oppgave er å lytte og innfri ønsker og krav våre
forbindelser har, enten det er kunder, kandidater, en leverandør eller andre vi
samarbeider med.Hver dag jobber vi med å matche gode kandidater med svært ulike og spennende oppdrag hos våre kunder. En kandidat skal ikke bare være
kompetent, men også passe inn i arbeidsmiljøet for å trives. Da blir alle parter fornøyd, og det er akkurat det vi brenner for!

Vi er godt spredt utover landet for å ha god oversikt og kunnskap om lokale
markeder. Samarbeid på tvers av avdelinger og fagområder gjør at vi kan finne løsninger raskt og effektivt.Hva kan vi hjelpe deg med?

Kontakt:
Siri Tislevoll Bremnes
Telefon: 40 88 90 29
Epost: siri.bremnes@adecco.no
www.adecco.no

LeadDesk

LeadDesk har en markedsledende kontaktsenterløsning for salgs- og
kundeservicemedarbeidere som er rask å ta i bruk og enkelt kan tilpasses etter behov ved å legge til ferdige add-ons som hjelpeverktøy, moduler og funksjoner. LeadDesk passer for deg som trenger inngående eller utgående kundeserviceløsninger til ditt kontaktsenter!

Ved åpningen av 2021 ble Loxysoft en del av LeadDesk. Vi har dermed blitt et større selskap, med flere dyktige ansatte og flere produkter og tjenester å tilby. Gjennom sammenslåingen av Loxysoft og LeadDesk har vi nå Nordens beste løsninger for både kundeservice- og salgsorganisasjoner.

LeadDesk sin løsning er:

Brukervennlig: Med det enkle brukergrensesnittet kreves det ingen opplæring.
Effektiv: Et funksjonelt grensesnitt og en intelligent ringerobot bidrar til bedre effektivitet og arbeidssituasjon.
Oversiktlig: Vi gir deg full innsikt og kontroll over ytelse, kvalitet og resultat med førsteklasses realtids dashbord og rapporteringsverktøy.

LeadDesk er en trygg partner!

Support er tilgjengelig 24/7. Hvis du trenger hjelp av oss er vår profesjonelle kundeservice her for deg, både i kontortiden og med vakttjeneste hele døgnet alle dager.

Vårt Professional Services team leverer deg all støtte du trenger til å få laget nye integrasjoner, spesialrapporter, gi kundetilpasset opplæring eller rådgivning. Alt for å sikre maksimal verdi og resultat av din løsning, og med garanterte
leveringstider.

Kontakt:
Silje Abrahamsen
Telefon: 95 76 62 61
Epost: silje.abrahamsen@leaddesk.com
www.leaddesk.com

Knowit

Knowit er et konsulentselskap med over 300 kollegaer i Bergen. Vi skaper løsninger og gode kundeopplevelser i grensesnittet mellom mennesker og teknologi. Med fokus på riktig strategi, gode prosesser og brukervennlige digitale verktøy hjelper vi bedrifter og organisasjoner med å møte sine kunder med relevant og verdifull informasjon når de trenger det.

Knowit har spesialkompetanse innenfor CRM, og kan bistå med å effektivisere kundesenter og forbedre kundeopplevelsen med et godt CRM-system.

Vi kan hjelpe med alt fra analyse og kartlegging av behov, til implementering og optimalisering av system.

Ta en prat med oss på vår stand under kundeservicedagene eller ta kontakt med:

Kontakt:
Lise Teigland Johansen
Telefon: 95 81 60 58
Epost: lise.johansen@knowit.no
www.knowit.no

Samarbeidspartner

Bergensavisen BA

Bergensavisen er hele Bergens lokalavis. Med mottoet «Ingen kjenner Bergen som BA» har vi en ambisjon om å gi leserne den beste dekningen av hva som skjer og hvorfor i hele Bergen by. Med entusiasme, men også kritisk distanse, skal avisen gjøre en positiv innsats for å gjøre vår by litt bedre å leve i.

Avisen har en særdeles sterk digital posisjon – og har det siste året opplevd en vekst i antall abonnenter som mangler sidestykke i norsk avisbransje.

Kontakt:
Roger Myhr
Telefon: 900 32 172
Epost: roger.myhr@ba.no
www.ba.no

Meny
Vi bruker informasjonskapsler for å kunne gi deg den beste brukeropplevelsen. Ved å bla videre på siden aksepterer du at slik informasjon benyttes.
Aksepter