Tor W. Andreassen

#Kundeservicedagene2023

Foredrag: “Kundeservice X.0”

Tor W. Andreassen er en norsk akademiker og forsker, og jobber som professor i markedsføring ved Norges Handelshøyskole (NHH) i Bergen. Han er også direktør for skolens Center for Service Innovation (CSI), og har en doktorgrad i markedsføring fra University of Arizona. 

Andreassens forskning fokuserer først og fremst på service management, kundetilfredshet og kundelojalitet. Han har publisert en rekke artikler i ledende akademiske tidsskrifter og er en høyt ansett ekspert på sitt felt. I tillegg har han jobbet som konsulent for ulike selskaper og organisasjoner, og gitt verdifull innsikt og ekspertise på kundefokuserte strategier. Han er også aktuell med boken “Moderne Verdiskapning”.

Les om kundeservicedagene

Se alle foredragsholdere 2023

Andre artikler

Meny
Vi bruker informasjonskapsler for å kunne gi deg den beste brukeropplevelsen. Ved å bla videre på siden aksepterer du at slik informasjon benyttes.
Aksepter