Hvordan skape morgendagens kundeopplevelser?
Programmet setter lys på hvordan vi kan skape morgendagens kundeopplevelser. Mange virksomheter jobber nå for å finne en god balanse mellom mennesker og bruk av ny teknologi i kundeservice i fremtiden.
Mens teknologiske fremskritt som kunstig intelligens, chatbots og automatiserte løsninger har gjort det mulig å håndtere store mengder kundehenvendelser raskt og effektivt, er det viktig å ikke miste av syne betydningen av menneskelig interaksjon. Menneskelig tilstedeværelse og emosjonell intelligens er avgjørende for å forstå og imøtekomme kundenes unike behov, spesielt i situasjoner som krever empati og problemløsning utenfor standardiserte skript.
En god balanse mellom teknologi og mennesker vil bidra til å skape en positiv kundeopplevelse ved å tilby raske og nøyaktige løsninger samtidig som man opprettholder den menneskelige faktoren.
André Ulveseter skal lose oss gjennom dagene sammen med spennende og interessante foredragsholdere; Øystein Pettersen, Geir Aker (Fenriken i Compani Lauritzen), Administrerende direktør i Vinmonopolet, Elisabeth Hunter, og professor fra NHH, Tor Wallin Andreassen. Alle disse kjente fjesene, og enda flere spennende foredragsholdere ser du i Radisson Blu sine lokaler på Bryggen 18. – 19. oktober 2023.
Se vinnerne av prisutdelingen her