Kundeservicedagene 2019 ble holdt 18. og 19 september på Radisson Blue SAS Bryggen. Tema var «Morgendagens servicevinnere».
Årets program rettet søkelys på morgendagens servicevinnere. Hva vil være viktig å være god på når det gjelder kundeservice i årene fremover? Hvilke forventninger vil kundene ha når de kontakter sine leverandører eller vil prøve ut nye bedrifter? Hvor viktig blir kundeservice i arbeidet med å skape de gode kundeopplevelsene? Ved påfyll av nye tanker og ideer ønsker vi å vise at endringer gir nye muligheter, og kan være med på og løfte servicenivået til nye høyder!
Konferansier Trine Lise sammen med representanter for hovedsponsor Dolphin
Årets program rettet søkelys på morgendagens servicevinnere. Hva vil være viktig å være god på når det gjelder kundeservice i årene fremover? Hvilke forventninger vil kundene ha når de kontakter sine leverandører eller vil prøve ut nye bedrifter? Hvor viktig blir kundeservice i arbeidet med å skape de gode kundeopplevelsene? Ved påfyll av nye tanker og ideer ønsker vi å vise at endringer gir nye muligheter, og kan være med på og løfte servicenivået til nye høyder!