Hall of fame

Året 2023

1
Årets servicebedrift (95 poeng)
Hege Elin Mehl, Fana Sparebank
Årets Serviceambassadør
  • 2.BIR

    93 poeng

  • 3.BOB BBL

    93 poeng

  • 4.Fana Sparebank

    91 poeng

  • 5.Eviny

    91 poeng

Les sammendraget fra KS dagene her

Året 2021

1
Årets servicebedrift (95,2 poeng)
Salma Dahman, Gjensidige Forsikring
Årets Serviceambassadør
  • 2.Fjordkraft Mobil

    94,3 poeng

  • 3.Sparebanken Vest

    91,3 poeng

  • 4.Skyttel

    90,2 poeng

  • 5.Randstad

    90,1 poeng

Les sammendraget fra KS dagene her

Året 2019

1
Årets Servicebedrift
Trond Eirik Larsen
Årets Serviceambassadør
  • 2.Ranstad

    98 poeng

  • 3.BIR

    90 poeng

  • 4.DNB Kundesenter Liv

    89 poeng

  • 5.TV2 Sumo

    88 poeng

Les sammendraget fra KS dagene her

Æresmedlemmer

Irene Fauskanger

Irene Fauskanger har vært engasjert i Bergen Kundeserviceforum i mange år, både som styremedlem og styreleder.

Sammen med mange andre engasjert kundeserviceledere i Bergen har hun jobbet knallhardt for å befeste Bergen som kundeserviceby nr 1 i Bergen.

 

Irene er i dag Kundeservice direktør i Fjordkraft AS, her har hun jobbet siden sommeren 2017.  Irene leder en kundeserviceenhet med team i Sandefjord og Bergen. I tillegg leder hun et eget opplæringsteam samt et eget team for drift og utvikling. Irene er også en del av Fjordkraft sin toppledelse.

 

Irene har lang erfaring med ledelse og kundeserviceledelse. Herunder resultatansvar for egne avdelinger, personalledelse og salgsledelse. Før hun overtok ansvaret for kundeservice i Fjordkraft var hun i et 9 år langt forhold med Chess, Telia.

 

Det handler om å leve det man sier – sitat fra Irene : «For meg handler det om mennesker. Det snakker jeg om i alle sammenhenger. Dersom vi behandler hverandre og våre kunder som en venn eller et familiemedlem, så tror jeg man kommer langt bare med det»

 

 

 

Bjarte Lyssand

Bjarte Lyssand var en av initiativtakerne til etableringen av Bergen Kundeserviceforum (BKF) .

Sammen med flere initiativtakere ble målet tidlig å gjøre Bergen til kundeserviceby nr. 1 i Norge. Ser man hvordan kundesentre fra Bergen har hentet medaljer i alle slags kåringer de siste årene så er Bjarte sin påstand at vi er best.

Bjarte  jobber fremdeles med å dele innsikt og viten om kundeservice. Nå som konsulent, podcast vert, journalist, coach og foredragsholder.

Bjarte tror behovet for foreninger som Bergen Kundesenter Forum, blir enda større i årene som kommer. Sammen for service står alle sterkere.

Steinar B. Christensen

Steinar B. Christensen var en av initiativtakerne til etableringen av Bergen Kundeserviceforum (BKF) tilbake i 2001.

Bergen Kundeserviceforum ble formelt etablert som forening våren 2002, og Steinar ble foreningens første styreleder. Det ble gjennomført aktiviteter rettet mot ledere og mellomledere innen kundeservice i medlemsbedriftene i tillegg til felles arrangement med eksterne foredragsholdere for alle ansatte.

I dag jobber Steinar som daglig leder i CustomerTrends, et konsulentselskap som har spesialisert seg som eksperter innen kundeservice. Steinar er også redaktør for Kundeserviceavisen.no, og er en etterspurt og engasjert foredragsholder. Steinar er æresmedlem i Bergen Kundeserviceforum.

Birthe Vatshelle Solum

Birthe Vatshelle Solum ble utnevnt som æresmedlem av styret i Bergen Kundeserviceforum. Hun har gjennom mange år arbeidet for å skape og bygge opp Kundeservicedagene i Bergen. Et flott arrangementet som har blitt gjennomført helt siden 2005.

Meny
Vi bruker informasjonskapsler for å kunne gi deg den beste brukeropplevelsen. Ved å bla videre på siden aksepterer du at slik informasjon benyttes.
Aksepter