På Kundeservicedagene i oktober ble det offentliggjort hvem som fikk prisen «Årets Serviceambassadør». Den gikk i år til Salma Dahman fra Gjensidige Forsikring.
Salma har sin opprinnelse fra Marokko, og snakker derfor flytende arabisk. Dette bruker hun aktivt i sin kunderådgivning, og skaper magiske øyeblikk på arabisk.
Dette har tydeligvis blitt en «snakkis». Daglig får kundesenteret til Gjensidige forsikring henvendelser fra person som helst vil snakke arabisk , og ønsker å snakke med «denne fantastiske damen». Samtalene endrer seg helt når rådgiveren spør om de kan arabisk. Da er det ikke mange sekundene før det er god stemning i røret. Salma strekker seg langt for alle kunder, men for denne gruppen blir hun helt avgjørende.
Videre understreker arbeidsgiveren at hun er like flink og dyktig med alle kunder!!
Mot kollegaer er Salma alltid smilende og blid, og bidrar stort sosialt på arbeidsplassen. Det store smilet er med uansett om det er face-to-face eller via telefonrøret og e-post.
Rådgiveren er en fantastisk ressurs på kundesenteret til Gjensidige forsikring innenfor alle områder, og vi kan ikke få understreket godt nok hvor mye denne personen fortjener en slik pris.
En svært god ambassadør for god kundeservice . Rådgiveren er «Hel ved tvers igjennom!»