Medlemsmøte 2023

2. februar

Bergen Kundeservice Forum sparker i gang året 2023 og har gleden av å invitere til meget spennende foredrag med Daniel Osen den 02. februar 2023.
Det vil også bli servert mat og drikke i forbindelse med foredraget. Så denne ettermiddagen inneholder både foredrag, mingling, mat/drikke og tid sammen med andre flinke og engasjerte kundeservicefolk 😊

Om foredragsholderen Daniel Osen:
«Resultater skapes ikke over natten. Hva motiverer deg i hverdagen? På hvilket nivå ønsker du å levere, enten det er jobb, fritid, aktivitet eller kun for deg selv?

Et foredrag med Daniel Osen gir deg:
• Ny og aktuell forskning formidlet på en forståelig og underholdende måte.
• Enkle metoder for hvordan man trigger den indre motivasjonen.
• En engasjerende og jordnær formidler.

Daniel Osen er en engasjerende foredragsholder med bakgrunn fra forsvaret.
Han har bachelor i beredskap og krisehåndtering og i dag jobber han i statlig sektor, samtidig som han studerer personvern.
Han har skrevet en rekke artikler og inviteres ofte som gjest på noen av de mest aktuelle podcastene i Norge, hvor han formidler forskning og studier om motivasjon».

Hvor skal vi være?
Vi møtes på Hotell Opus 16, i «Harmonien».
Oppstart er kl. 1615-1630 med mat og drikke.
Foredraget starter ca. kl. 1730, i Harmonien.

Hvem er dette beregnet for?
Styret i Bergen Kundeserviceforum inviterer alle medlemsbedriftene til foredrag. Dette er et foredrag beregnet for alle.
Vi har tenkt at dette er en medarbeidersamling. Imidlertid så her kan dere sende både medarbeidere og ledere.
Hver enkelt medlemsbedrift kan i første omgang melde på 3/tre stk..
Er det flere plasser ledig etter første påmeldingsfrist er over, så kjører vi en ny runde 😊

Påmelding:
Påmeldingsfrist er 11.01.2023.
Dere sender antall deltakere dere vil melde på til bb@frende.no innen denne datoen, så er alt i orden.

 

Andre artikler

Meny
Vi bruker informasjonskapsler for å kunne gi deg den beste brukeropplevelsen. Ved å bla videre på siden aksepterer du at slik informasjon benyttes.
Aksepter