Kundeservicedagene 2015

Ny giv gir bedre service!


23. – 24. september 2015
Hotell Scandic Bergen City

 

 

kundeservicedagene-ff

facebbok-logo Følg Kundeservicedagene på Facebook

Priser

  • Pris per deltaker i medlemsbedriftene i BKF NOK 4.000 eks mva
  • Pris per deltaker for øvrig NOK 5.200 eks mva

KSD2015-program-forside Last ned program (PDF).





Onsdag 23. september

09:30-10:00Registrering.
10:00 - 10:15Åpning ved styreleder i Bergen Kundeserviceforum, Irene Fauskanger
10:15 - 11:00Jan Erik Kjerpeseth, adm. dir Sparebanken Vest
Banknæringen i endring: Hva gjør Sparebanken Vest i møte med
det digitale paradigmeskiftet?
11:00-12:00Geir Lippestad, advokat/partner Lippestad AS
Verdibasert kommunikasjon
12:00 - 13:00Lunsj
13:00 - 13:45Steinar Pihl, direktør i Tryg
Tryg har som ambisjon å bli verdens beste forsikringsselskap.
Hvordan jobber de for å skape kundeopplevelser i toppklasse?
13:45 - 14:30Pellegrino Riccardi, tverrkulturell kommunikasjonsekspert
Hvordan skape “La Dolce Vita” på arbeidsplassen?
14:30 - 14:45Pause
14:45 - 15:30Marie Louise Tank, skuespiller
Hva er kommunikasjonens grunnelementer?
Hva gjør at kommunikasjonen lykkes?
15:30 - 16:15Erik Hanøy, programleder
Hvem har egentlig ansvaret for å motivere deg?
Hvordan beholder du motivasjonen når forutsetningene endres?
Hvordan kan DU gjøre en innsats for å få en bedre arbeidsdag?
16:15 - 16:30Steinar B. Christensen, prosjektleder for Kundeservicedagene
Oppsummering av dagen
17:00 - 20:00Kveldsarrangement.


Torsdag 24. september

08:00 - 08:30Kaffe
08:30 - 08:40God morgen!
08:40 - 10:00Jon Øyvind Livden, leder Gullfjell Consulting AS
Med visjonen «Vi løfter mennesker og organisasjoner til nye høyder»
brenner Jon Øyvin for godt lederskap og godt medarbeiderskap
10:00 - 10:15Pause
10:15 - 11:00Kari Traa, freestyle-skiløper og Olympisk mester
«Ei humpete og kul reise»: Kari forteller om oppveksten på Voss,
freestyle, og det å satse som fulltidsgründer
11:00 - 11:45Kjetil Aarhus, IKT-direktør i Bergen kommune
«Hvordan Bergen kommune har blitt IKT-vinner i kommune-Norge»
11:45 - 12:45Lunsj
12:45 - 13:30Silje Vallestad , grunnlegger av Bipper Communication AS
«Hvor viktig er kundeservice for innovative bedrifter?»
13:30 - 14:15Tor W. Andreassen, professor og direktør for Senter for Service
Innovasjon ved Norges Handelshøyskole (NHH)
“Kundeservice i en digital hverdag”
14:15 - 14:30Pause
14:30 - 15:20Kjell Tore Solvang, tidligere trener og landslagssjef (padling)
”Vi sprenger grenser og når våre mål”. Møt Norges mestvinnende
trener i et foredrag om suksessen til de norske padlerne
15:20 - 15:30Avslutning og oppsummering